Știri

Unity anunță o “resetare” majoră, concediind aproape 2.000 de angajați și focalizându-se pe succesul pe termen lung

Compania Unity, furnizor de motoare de jocuri, a luat o decizie drastică pentru a-și restructura afacerea, anunțând concedierea a aproximativ 1.800 de angajați, reprezentând un sfert din forța sa de muncă. Această mișcare vine în urma unei schimbări eșuate a modelului de preț în septembrie și face parte dintr-o “resetare a companiei”.

Anunțul a fost făcut într-un dosar de reglementare și printr-un memoriu intern al companiei. Unity a provocat nemulțumire în rândul dezvoltatorilor după propunerea controversată de schimbare a modelului de preț, care ar fi impus o taxă de fiecare dată când cumpărătorii instalează un joc, înlocuind taxa anuală existentă. Această propunere a fost ulterior abandonată din cauza reacțiilor negative.

CEO-ul Unity, Jim Whitehurst, a declarat într-un memo intern că această decizie face parte din efortul de a se concentra asupra activității de bază pentru a asigura succesul și profitabilitatea pe termen lung. Cu toate acestea, nu au fost furnizate detalii specifice despre modul în care această schimbare va afecta structura companiei.

Această rundă de concedieri este programată să fie finalizată până în aprilie și va afecta toate echipele și regiunile Unity. Aceasta reprezintă cea de-a patra rundă de disponibilizări pentru companie din 2022, dar este cea mai mare din istoria sa.

În contextul unui număr tot mai mare de concedieri în industria jocurilor video, această decizie adaugă la problema creșterii numărului de talente rămase fără loc de muncă. În 2023, aproximativ 9.000 de lucrători din industrie au fost concediați de la diverse companii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *