Știri

Ubisoft suspendă conturile „inactive”, avertizând utilizatorii că accesul la jocurile atașate poate fi pierdut

Ubisoft a luat o decizie neașteptată prin suspendarea conturilor considerate “inactive” pentru o perioadă nedefinită. Un utilizator a postat pe Twitter o captură de ecran a unui e-mail de asistență din partea Ubisoft, în care i se spunea că contul său a fost suspendat din cauza inactivității și că acesta va fi închis permanent în 30 de zile. Astfel de măsuri au fost criticate anterior de jucători, dar Ubisoft a afirmat că este necesară pentru a respecta regulile de protecție a datelor.

Încă nu este clar cât timp trebuie să fie un cont inactiv pentru a fi considerat “inactive” de către Ubisoft, astfel încât mulți utilizatori pot fi surprinși de această decizie. Cu toate acestea, Ubisoft a oferit o soluție pentru a evita închiderea contului: utilizatorii pot să se conecteze la cont și să selecteze linkul de anulare închidere cont primit în e-mailul de avertizare.

Această mișcare a stârnit reacții diverse din partea comunității de jucători, deoarece unii sunt îngrijorați că vor pierde accesul la jocurile pe care le-au cumpărat. În trecut, Ubisoft a închis conturi în mod similar, provocând nemulțumire în rândul utilizatorilor. Cu toate acestea, compania susține că este necesar să respecte reglementările privind protecția datelor, ceea ce ar putea fi motivul din spatele acestei decizii.

În lipsa unor informații clare privind politica exactă de suspendare a conturilor, utilizatorii sunt sfătuiți să se asigure că se conectează la conturile lor Ubisoft în mod regulat pentru a evita pierderea accesului la jocurile atașate. Cu atât mai mult cu cât nu există claritate cu privire la motivele care determină suspendarea sau închiderea conturilor, este mai bine să fii precaut și să te asiguri că îți păstrezi contul activ.