Știri

The Outer Worlds 2 renunță la scalarea inamicilor: dificultate reală și progres autentic

Obsidian Entertainment a confirmat că The Outer Worlds 2 nu va include scalare a nivelului inamicilor, o schimbare majoră față de alte RPG-uri moderne. Inamicii vor avea niveluri fixe, cu statistici, viață și daune prestabilite, care nu se modifică în funcție de progresul jucătorului. Această decizie oferă o provocare autentică în prima întâlnire și sentimentul de progres real când revii mai puternic.

Designerul de lupte Rob Donovan a explicat că nescalarea schimbă complet modul în care este construit jocul. La început, unii inamici vor fi mult mai periculoși, dar pot fi înfrânți mai târziu, când jucătorul are echipament și abilități mai bune. Sistemul stimulează întoarcerea în zonele anterioare pentru a cuceri inamicii dificili și a obține recompense valoroase.

The Outer Worlds 2 se lansează la finalul anului pe Xbox Series X/S, PS5 și PC. Mai multe detalii vor fi prezentate pe 8 iunie, la Directul organizat după Xbox Games Showcase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la noutăți pe