Recenzii

Recenzie The tower on the Borderland

Este un joc creat de DascuMaru și se va lansa pe 20 mai 2024.

Jocul este un souls-like survival și povestea este bazată pe o carte destul de veche numită House of Borderland (anul 1908). Ești un soldat special ops ce s-a trezit într-o altă dimensiune plină de monștrii însetați de sânge. Începi jocul cu un cuțit cu care nu poți face prea multe până găsești o armă, și tot ce trebuie să faci este să supraviețuiești în acea lume și să cauți o poartă spre lumea ta. Sunt șanse să găsești supraviețuitori din echipa ta, dar în cele mai multe cazuri vei fi singurul supraviețuitor din joc. Combatul este foarte mediocru. Dacă ești un gamer ce a iubit jocurile pe Playstation 1 atunci acest joc ți-ar face plăcere să îl joci.

Jocul nu este optimizat cum trebuie, momentan poți să cazi de pe hartă dacă te aventurezi prea departe, și armele trag singure pe inamici printr-o singură apăsare de buton, doar că nu răspunde caracterul întotdeauna la comenzile date. Butonul de heal nu funcționează să sperăm că va avea un update în următoarele zile sau după ce utilizatorii dau un feedback la joc după prima experiență.

Dacă mori în joc o iei de la capăt sau de la ultimul punct unde jocul ți-a salvat un checkpoint, care s-ar putea să fie după cateva minute bune de joacă. Combatul în acest joc nu este recomandat. Evită cât de mult poți inamicii, mor destul de greu și s-ar putea să nu apuci să îi lovești, mai ales dacă ai un cuțit.

Grafica jocului este una destul de veche, ca de Playstation 1, poți rula acest joc de pe orice calculator existent. Deși jocul zice că se poate juca și cu controller, este doar parțial compatibil.

Mr. T

author