Recenzii

Recenzie Sweet Survival Candyland

Jocul este creat de Geekon și se va lansa pe 7 mai 2024.

Este un joc survival horror, plin de puzzle-uri și inamici ce te pot ataca să te oprească din a rezolva aceste puzzle-uri. Misiunea ta este să oprești răul ce domină fabrica de ciocolată lăsată moștenire de bunicul tău care a dat greși în crearea unei rețete noi de dulciuri. Pentru a opri acest inamic trebuie să vizitezi această fabrică și să afli care este povestea acestei rețete ce a creat așa monștrii.

Puzzle-urile sunt destul de interesante și unele pot dura ceva vreme să îți dai seama cum să le rezolvi. Desigur fiind o clădire plină de monștrii, ai norocul să găsești prin rezolvarea unui puzzle o armă cu care te poți proteja de ei. Arma este un pistol ce trage cu bile de gumă. Acești monștrii sunt înfometați de dulciuri și acest pistol te va ajuta să îi ți ocupați pentru a putea rezolva puzzle-urile. Nu poți să îi omori cu pistolul, dar cât timp ai bile de guma ca muniție, nu se va apropia niciun monstru de tine.

In gameplay-ul făcut de mine o să observați că este și o modalitate interesantă de a ține monștrii departe de încăperea unde ai de făcut puzzle-ul fără să te deranjeze vreodată și să ai muniție foarte multă pentru pistol.

Jocul nu îți va da întotdeauna hint-uri pe unde să te duci, dar fiecare zonă a fabricii este încuiată și ca să poți descuia acea zonă trebuie să găsești cheia. Aceste chei sunt găsite în alte zone ale fabricii, de exemplu jocul îți va da o cheie de acces la o zonă, în acea zonă vei găsi cheia pentru altă zonă. Și tot așa de la o zonă la alta vei ști unde să mergi mai departe.

Grafica este destul de detaliată în joc, dar poți rula acest joc destul de lejer cu orice placă video. Este foarte bine optimizat ca și grafică dar și mecanică. Jocul momentan are compatibilitate doar pentru Keyboard&Mouse.

Mr. T

author

Lasă un răspuns