Recenzii

Recenzie Murder is Game Over: Deal Killer

Este un joc creat de HitherYon Games și s-a lansat pe 6 februarie 2024.

Ești un detectiv cu un cățelușă ce te ajută să deslușești orice caz pe care îl ai și nu ai dat niciodată greși în a prinde făptașul. Povestea jocului începe când detectivul primește o scrisoare de la un CEO al unei companii de jocuri video ce dorește să afle cine este persoana pe care îl amenință cu moartea și să îl aresteze. CEO companiei trimite bilete de avion și locația unde pregătește să stea în siguranță cât timp detectivul reușește să prindă făptașul.

Locația acțiunii este în munții Alpi unde CEO a rezervat un hotel pentru toți invitații lui. Ajuns acolo afli că hotelul este bântuit și se întâmplă tot felul de anomali și ca în orice poveste cu criminali în serie, este o furtună ce cauzează tot felul de daune în zona unde se petrece acțiunea.

Obiectivul detectivului este de a interoga fiecare persoană din hotel, inclusiv recepționista hotelului care este deținătoarea hotelului. Toate acțiunile pe care le faci ca și detectiv trebuie să fie cu mare grijă, o alegere greșită poate duce la eșuarea misiunii și criminalul poate să scape la final de joc sau chiar să te omoare pentru a evada fără urme din hotel.

Jocul este un 8-bit game, are dialog între fiecare personaj, deci trebuie cu grijă să analizezi fiecare conversație cu personajele pentru a reuși la final să deslușești cine este criminalul din hotel.

Datorită cățelului pe care îl ai poți vedea câte indicii există în fiecare încăpere, dar doar dacă schimbi prin apăsarea unui buton controlul dintre detectiv și cățel. Când controlezi caracterele vezi anumite lucruri diferite în camere prin perspectiva fiecăruia. Cu cât găsești mai multe indicii cu atâtea mai multe întrebări poți pune suspecților și afla punctele lor slabe pentru ca mai târziu să reușești să îi prinzi cu toate dovezile găsite.

Pentru fanii de cărți cu criminalistică sau jucătorii de jocul de societate popular Cluedo, acest joc vă va pune să vă gândiți bine la toate posibilitățile din joc și pentru a reuși să reduceți numărul de suspecți cât mai repede și cu grijă trebuie explorată tot hotelul cu mare grijă pentru a nu cădea în vreo capcană lăsată de criminal sau să nu dai de o înfundătură.

Jocul este destul de simplu și scurt, în câteva ore ar trebui să reușești să îl termini. Este un joc relaxant și plin de suspans și mister. Cerințele jocului sunt foarte mici, jocul poate fi rulat și pe un PC fără placă video dedicată.

Mecanica jocului este basic, ori controlezi din săgeți caracterul ori din mouse, dai click și merge pe punctul unde ai marcat și interacțiunea cu obiectele este cu ajutorul cursorului făcând click pe obiecte când caracterul este lângă obiectul marcat de joc.

Mr. T

author

Lasă un răspuns