Recenzie Harold Halibut

Este un joc creat de Slow Bros. și s-a lansat pe 16 aprilie 2024.

Tot ce faci în acest joc este să interacționezi cu toate caracterele de pe nava spațială pe care ești. Ești un tip simplu de vârstă mijlocie care poate repara orice pe navă indiferent ce este sau ce defect are și are un comportament de om plictisit, ba chiar depresiv aș zice, care s-a născut pe nava spațială ce a decolat de mai bine de 200 de ani de pe planeta Pământ.

Este un tip de joc unde nu ai foarte multă acțiune, mai mult ai dialog și te plimbi foarte mult pe navă. Dialogurile pe care le-am avut până acum în joc au fost destul de mediocre și puțin plictisitoare. Sunt dialoguri ce un copil de 10 ani le-ar face, dar per total povestea jocului este interesantă și interacțiunea cu obiectele este destul de fascinantă.

Cu fiecare cu personaj din joc când vorbești cu ele poți să le pui întrebări diferite și poți da răspunsuri diferite ce pot avea rezultate diferite, unele răspunsuri sunt pe timp și trebuie să fi rapid ca să alegi răspunsul care ți se pare mai corect.

Jocul nu are un tutorial să îți spună care sunt controalele, abia după câteva minute am observat că poți da și sprint, dar nu pe butonul general de controller ce îl întâlnești la alte jocuri ce au suport de controller.

Experiența jocului este mai interesantă pe controller pentru a putea sta relaxat ori în pat cu laptopul sau pc legat la TV ori pe scaun, dar într-o poziție mai confortabilă. Tot obiectivul jocului este să găsești o cale să puteți părăsii planeta pe care vă aflați. Jocul te ajută să faci fiecare obiectiv în parte nu are puzzle-uri complexe să nu le poți face sau să cauți pe internet un ghid să poți juca mai departe.

Jocul are suport pentru controller de Xbox și Playstation. Cerințele de a rula acest joc sunt medium spre high end deoarece are grafica destul de detaliată și are câteva efecte vizuale destul de interesante și frumoase.

Mr. T

author