Starbreeze a confirmat că modul offline din Payday 3 nu mai este în dezvoltare. Directorul general Jonas Skantz a explicat într-o transmisiune recentă că această funcționalitate nu este „fezabilă” pentru direcția actuală a jocului. Echipa susține că lipsa resurselor umane și nevoia de a menține ritmul actual al actualizărilor îi împiedică să implementeze un mod offline.
În cadrul discuției, Skantz a declarat că studioul vrea să se concentreze pe aspecte esențiale precum progresia și buclele de bază. Managerul comunității, Elisabeth Elvestad, a adăugat că sistemul tehnic actual necesită săptămâni pentru fiecare actualizare a clientului. Din această cauză, orice modificare minoră durează prea mult pentru a fi aplicată eficient.
Concedierile recente ridică totuși semne de întrebare despre afirmația legată de „numărul finit de oameni”. Chiar și așa, Starbreeze susține că prioritatea este îmbunătățirea backend-ului pentru a permite actualizări mai rapide și o colaborare mai strânsă cu comunitatea. Echipa speră ca astfel să poată răspunde mai eficient feedback-ului jucătorilor.
Între timp, Payday 3 continuă să se confrunte cu o scădere semnificativă a numărului de jucători. În ultimele 24 de ore, jocul a atins un vârf de doar 2.123 de jucători simultani pe Steam. Prin comparație, Payday 2 a avut aproape 30.000 în același interval, în ciuda controverselor recente legate de Infamous Collection și creșterea prețurilor DLC.
