Zvonuri

Marathon detaliază gameplay-ul: clase, facțiuni și confirmarea modului solo

Bungie a prezentat în detaliu Marathon, un shooter SF de extracție, cu accent pe clase, facțiuni și gameplay tactic. Jucătorii vor deveni „Runners”, mercenari cibernetici care luptă pe planeta Tau Ceti IV. Aceștia formează echipe de trei pentru a extrage pradă și a învinge rivalii. Fiecare Runner are corp biosintetic, abilități unice și acces la un arsenal variat.

Sunt disponibile mai multe clase: Locus (soldat frontal), Blackbird (recon), Glitch (sabotor) și Void (stealth). Fiecare încurajează stiluri de joc diferite, cu personalizare completă înainte de fiecare misiune. Bungie promite o experiență de luptă fluidă și intensă, bazată pe decizii rapide și coordonare.

Facțiunile joacă un rol important, oferind sprijin jucătorilor eliminați și recompense celor loiali. Supraviețuirea unei runde permite păstrarea prăzii, dar moartea înseamnă pierderea totului. Sistemul de progres și looting se inspiră din Escape from Tarkov, dar cu o identitate proprie.

Marathon va avea și conținut sezonier, evenimente dinamice și vreme schimbătoare pentru varietate constantă. Jocul va susține și modul solo, oferind flexibilitate pentru toți jucătorii. Lansarea este programată pentru 23 septembrie pe PC, PS5 și Xbox Series X/S.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la noutăți pe