Trailere

Dan Houser explică de ce Agent, jocul de spionaj Rockstar, nu a fost niciodată finalizat

În timp ce Rockstar Games lucrează intens la mult așteptatul Grand Theft Auto 6, un alt proiect al companiei a fost dat uitării. Este vorba despre Agent, un joc exclusiv PlayStation 3, care nu a fost niciodată dezvăluit oficial. Deși marca sa a fost reînnoită de mai multe ori, proiectul a fost abandonat definitiv în 2018, după ani de încercări și schimbări.

Fostul cofondator Rockstar, Dan Houser, a vorbit recent despre eșecul jocului într-un interviu acordat lui Lex Fridman. El a explicat că echipa a avut „cam cinci iterații diferite” ale proiectului, dar niciuna nu a funcționat așa cum își doreau. Houser a recunoscut că ideea de spionaj open-world părea promițătoare, dar nu reușea să se potrivească structurii unui joc video.

„Agent a avut cam cinci versiuni diferite. Nu cred că funcționează”, a spus Houser, explicând că elementele care fac filmele de spionaj captivante nu se traduc la fel de bine în gameplay. El a adăugat că uneori încă se gândește la proiect și la modul în care ar fi putut fi realizat altfel.

Jocul a fost gândit inițial ca o poveste din anii ’70, în timpul Războiului Rece, dar existau și versiuni plasate în prezent. Houser a menționat că mai multe echipe au lucrat la el de-a lungul anilor, fără succes. În final, Rockstar a decis să își concentreze resursele pe alte titluri mari, precum Bully 2 și seria Grand Theft Auto.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la noutăți pe