Știri

Următorul joc Witcher trece la Unreal Engine 5, dar CD Projekt Red apără motorul REDengine

CD Projekt Red a anunțat că următorul joc din seria The Witcher va fi dezvoltat pe Unreal Engine 5, marcând o schimbare majoră față de utilizarea internă a REDengine. Totuși, vicepreședintele pentru tehnologie al studioului, Charles Tremblay, a subliniat că decizia nu are legătură cu performanța motorului intern, ci cu nevoia de a susține multiple proiecte simultan.

Într-un interviu recent, Tremblay a precizat că REDengine, folosit pentru Cyberpunk 2077, nu a fost cauza problemelor întâmpinate în dezvoltarea jocului. El a reiterat că echipa este mândră de motorul creat și că schimbarea către Unreal Engine 5 a fost motivată de dorința de a avea o infrastructură mai flexibilă pentru mai multe proiecte, inclusiv un nou titlu din seria Cyberpunk și un IP original numit Hadar.

„REDengine a fost construit pentru a sprijini proiecte individuale, dar acum ne dorim să lucrăm la mai multe jocuri în paralel. Acest lucru necesită o tehnologie mai ușor de împărtășit între echipe și proiecte”, a explicat Tremblay.

Producția următorului joc Witcher a început recent, iar utilizarea Unreal Engine 5 ar putea contribui la o dezvoltare mai colaborativă și mai eficientă. Totuși, rămâne de văzut dacă această schimbare va aduce un proces de producție mai lin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *