Ubisoft Toronto trece printr-o nouă rundă de disponibilizări, eliminând 33 de locuri de muncă din studio. Această veste vine ca o altă lovitură pentru industria jocurilor, care a văzut deja mii de concedieri în 2024.
Potrivit Ubisoft Toronto, reducerea forței de muncă este menită să eficientizeze operațiunile și să permită studioului să-și îndeplinească “foaia de parcurs ambițioasă”. Deși 33 de angajați își vor pierde locul de muncă, Ubisoft afirmă că proiectele majore în curs de desfășurare, cum ar fi remake-ul Splinter Cell și suportul pentru remake-ul Prince of Persia: The Sands of Time, nu vor fi afectate.
“Planul nostru rămâne neschimbat, iar echipele noastre lucrează pentru a livra remake-ul Splinter Cell și alte proiecte la studio”, a declarat un reprezentant al Ubisoft.
Concedierile de la Ubisoft Toronto vin ca o continuare a altor restructurări din cadrul companiei pe parcursul anului. În aprilie, Ubisoft a anunțat o reorganizare a diviziilor sale Global Publishing și APAC, rezultând pierderea a 45 de locuri de muncă.
Motivul disponibilizărilor nu a fost specificat, dar industria jocurilor se confruntă în general cu o perioadă dificilă. Factorii economici, cum ar fi inflația în creștere și scăderea cererii de consum, au dus la o presiune sporită asupra companiilor de jocuri pentru a reduce costurile.
Concedierile de la Ubisoft Toronto sunt o veste tristă pentru angajații afectați și o altă reamintire a provocărilor cu care se confruntă industria jocurilor în prezent. Cu toate acestea, asigurările companiei că proiectele majore precum remake-ul Splinter Cell rămân pe drum oferă o oarecare speranță pentru fanii care așteaptă cu nerăbdare aceste titluri.