Știri

Ubisoft clarifică faptul că nu va șterge conturile inactive pe care s-au achiziționat jocuri

Ubisoft a precizat că nu va șterge conturile Ubisoft care prezintă jocuri pentru PC achiziționate din Magazinul Ubisoft sau care au un abonament Ubisoft activ.

În urma știrilor apărute în weekend, jucătorii au raportat că conturile lor au fost etichetate de către Ubisoft ca „inactive”, aducând temeri că își vor pierde jocurile achiziționate.

Ubisoft a emis o actualizare pentru a clarifica situația (mulțumesc, Blue).

Potrivit companiei, conturile Ubisoft inactive, fără achiziții de PC sau abonamente active legate de acestea, pot fi închise pentru a respecta legile privind protecția datelor după perioade lungi de inactivitate.

În schimb, conturile legate de un abonament Ubisoft activ sau jocurile pentru PC achiziționate din magazinul Ubisoft nu sunt eligibile pentru ștergere.

Cu toate acestea, Ubisoft poate închide conturile inactive pe termen lung pentru a-și menține baza de date, dar veți fi notificat prin e-mail dacă începe procesul de închidere a contului dvs. inactiv.

Dacă doriți să continuați să utilizați contul Ubisoft marcat ca inactiv, aveți opțiunea de a anula închiderea contului.

În e-mailul pe care îl veți primi la adresa de înregistrare, veți găsi un link de anulare. Dacă întâmpinați dificultăți în găsirea acestui e-mail, vă recomandăm să verificați dosarul de spam.

Ubisoft a menționat că, în cazul în care credeți că e-mailul de anulare a fost primit din greșeală, trebuie să contactați compania.

În cazuri rare, Ubisoft poate „închide imediat conturile inactive pentru a respecta legislația locală privind protecția datelor”, conform Termenilor săi de utilizare. Aceasta se întâmplă doar atunci când există motive temeinice să creadă că contul respectiv va rămâne nefolosit.