Cu lansarea cu acces anticipat a jocului Towerborne la doar câteva zile distanță, Stoic Studio și Microsoft au publicat un nou jurnal pentru dezvoltatori care oferă mai multe detalii despre RPG-ul de acțiune. Acest jurnal dezvăluie informații esențiale despre aspectele cooperative ale jocului, mecanica de progres și alte caracteristici de gameplay.
Towerborne este conceput în principal ca o experiență cooperativă, iar jurnalul dezvoltatorului se concentrează pe modul în care dificultatea și alte aspecte ale jocului se adaptează în funcție de numărul de jucători. De asemenea, jocul poate fi jucat și în mod solo, oferind flexibilitate în stilul de joc.
Un alt aspect important discutat în jurnal este mecanica de progresie a jocului, care pune un accent semnificativ pe diversitatea echipamentului și a recompenselor. Jucătorii pot personaliza personajele lor în moduri unice, creând o experiență variată și adaptabilă. Jurnalul detaliază și abordarea Stoic în proiectarea sistemului de luptă, precum și planurile de îmbunătățire a acestuia după lansare.
Towerborne va fi lansat în acces anticipat pe PC pe 10 septembrie și este programat să ajungă pe Xbox Series X/S la începutul anului 2025. Titlul va fi disponibil ca free-to-play pe toate platformele mai târziu în cursul anului.