Take-Two Interactive a dezvăluit luna trecută că a concediat 5% din forța de muncă și a anulat mai multe titluri neanunțate ca parte a unor măsuri mai ample de economisire a costurilor. Deși detaliile despre proiectele abandonate au rămas limitate, compania a oferit mai multe informații în cadrul recentului apel trimestrial privind câștigurile.
Președintele Take-Two Interactive, Karl Slatoff, a clarificat că niciunul dintre proiectele anulate nu aparținea vreunei „francize de bază”. „Suntem extrem de încântați de viitorul nostru pipeline, care include aproximativ 40 de titluri până în anul fiscal 2027”, a declarat Slatoff. „Programul nostru de lansare actualizat reflectă acțiunile programului nostru recent de reducere a costurilor, prin care am anulat mai multe titluri pentru a ne concentra eforturile și resursele asupra francizelor despre care credem că reprezintă cele mai bune oportunități ale noastre pentru a obține un succes critic și comercial semnificativ. Aceste titluri nu au inclus niciuna dintre francizele noastre de bază și nu se aștepta să afecteze semnificativ creșterea noastră netă de rezervări.”
Detaliile despre proiectele anulate rămân limitate. Ca parte a concedierilor recente, Take-Two a închis două studiouri deținute de labelul său Private Division, inclusiv Roll7, dezvoltatorul jocurilor Rollerdrome și OlliOlli, și Intercept Games, studioul din spatele Kerbal Space Program 2. Potrivit rapoartelor, un număr mare de angajați ai Private Division au fost, de asemenea, disponibilizați.
La începutul acestui an, Take-Two Interactive a achiziționat Gearbox Entertainment prin labelul său 2K de la Embracer Group pentru 460 de milioane de dolari. La scurt timp după aceea, Gearbox a fost lovită de o nouă rundă de concedieri.
În prezent, Take-Two Interactive are o serie de titluri majore în lucru pe etichetele sale, inclusiv Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game de la Private Division și un joc de groază de supraviețuire dezvoltat împreună cu Bloober Team, Borderlands 4 și un zvonit Mafia 4 la 2K, Judas la Ghost Story Games și, bineînțeles, Grand Theft Auto 6 de la Rockstar, care se lansează în toamna anului 2025. Rockstar va finanța și va publica, de asemenea, remake-urile Max Payne 1 și 2 de la Remedy Entertainment, care urmează să intre în producție completă foarte curând.