CD Projekt RED își propune să ridice standardele în lumea jocurilor open-world cu The Witcher 4, care a intrat oficial în producție. Dezvoltatorul promite că acest titlu va fi mai ambițios și mai vast decât precedentele lor hituri, The Witcher 3: Wild Hunt și Cyberpunk 2077.
Charles Tremblay, vicepreședintele de tehnologie al CDPR, a declarat într-un interviu recent pentru Eurogamer că tranziția studioului la Unreal Engine 5 va permite dezvoltarea unui joc care va depăși în toate privințele proiectele anterioare. “Va fi mai mare, mai bun și mai ambițios,” a spus Tremblay, subliniind că studioul nu va repeta greșelile unei lansări grăbite, cum s-a întâmplat cu Cyberpunk 2077 în 2020.
Deși dimensiunea lumii din Cyberpunk 2077 a fost mai mică decât cea din The Witcher 3, ambele titluri au impresionat prin densitatea și detaliile conținutului. CD Projekt RED intenționează să continue această abordare, oferind o experiență captivantă și plină de conținut care să mențină jucătorii implicați pentru zeci de ore.
Deocamdată, nu există o dată concretă pentru o dezvăluire completă a jocului, iar detalii mai substanțiale vor apărea cel mai probabil cu un an înainte de lansare. Cert este că The Witcher 4 se prefigurează a fi un nou punct de referință pentru genul RPG open-world.