Știri

The Day Before e lovit de recenzii negative pe Steam după lansare

Ziua lansării este crucială pentru crearea unei opinii asupra unui joc, iar The Day Before, noul joc de supraviețuire în lume deschisă, a avut parte de o primire dificilă. În ziua lansării sale în acces anticipat, jocul a fost imediat etichetat cu „Overwhelmingly Negative” pe Steam.

Numeroase recenzii negative au inundat pagina Steam a jocului, iar una dintre principalele nemulțumiri ale jucătorilor pare să provină din modul în care a fost promovat inițial. Contrar așteptărilor create de promovarea făcută de FNTASTIC, The Day Before nu este un joc open-world, ci mai degrabă un shooter de extracție. Această discrepanță între promovare și realitate a condus la dezamăgirea și frustrarea comunității de jucători.

Printre plângerile jucătorilor se numără și problemele cu serverele, precum și absența unor funcționalități pe care aceștia le-au așteptat de la un joc de supraviețuire. Mulți dintre acești jucători solicită rambursări, fapt care a fost discutat chiar înainte de lansare pe subreddit-ul The Day Before.

Este important de menționat că jocul a fost lansat recent în acces anticipat, iar unele probleme pot fi rezolvate prin actualizări viitoare. Cu toate acestea, primirea negativă inițială și solicitările ample de rambursare indică un început dificil pentru The Day Before și pun presiune asupra dezvoltatorilor să abordeze rapid și eficient problemele semnalate de comunitate. Dat fiind caracterul MMO al jocului, este esențial ca dezvoltatorii să răspundă în mod corespunzător pentru a evita consecințe pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *