Protagonistul Kay Vess nu va primi nicio sabie laser, deoarece aceasta „nu este o poveste despre Jedi”, a spus directorul de creație Julian Gerighty.
În timp ce ultimele versiuni ale Ubisoft au fost mai mult ratate decât lovite, viitorul este puțin mai bun, datorită titlurilor precum Star Wars Outlaws. Dezvoltat de faima Ubisoft Massive of The Division, este un shooter la persoana a treia în lume deschisă, cu Kay Vess, care urmărește stilul de viață ticălos pe numeroase planete.
Vibe-ul general ar putea să amintească de Star Wars 1313, titlul de acțiune și aventură anulat care s-ar fi concentrat pe vânătorii de recompense. Directorul narativ Navid Khavari, directorul de creație Julian Gerighty și directorul creativ senior al Lucasfilm Matt Martin, IGN a întrebat dacă Outlaws s-a inspirat din titlul LucasArts.
Khavari a spus: „Nu, asta a fost cu adevărat de la bază”. Gerighty a adăugat: „Nu, 100%. Nu avem acces la niciun alt spațiu. Și, să fiu sincer, plăcerea ca creatori este, de asemenea, să încercăm să ne găsim drumul și nișa noastră și să ne gândim la lucruri cu experiența și amploarea pe care Massive și Palm Studios le pot aduce.”
Dar Războiul Stelelor: Forțele Întunecate, cu protagonistul Kyle Katarn care începe ca un fel de ticălos înainte de a deveni Jedi? Din păcate, Gerighty a respins orice posibilitate ca Kay să obțină o sabie laser.
„Ea chiar nu are nevoie. Nu știu dacă și-ar dori asta.” Khavari a adăugat: „Probabil ar putea obține niște credite bune pentru asta”, înainte ca Gerighty să extindă perspectiva generală pentru joc. Pe scurt, nu este vorba despre Jedi.
„Ceea ce am spus în interior a fost că aceasta nu este o poveste despre Imperiu sau Rebeli. Aceasta nu este o poveste despre Jedi. Aceasta este povestea unui ticălos. Și cred că a fost foarte important pentru noi să îmbrățișăm asta în ceea ce privește jocul, în ceea ce privește caracterul, în ceea ce privește motivațiile personajului. Deci, hei, sunt destul de sigur că acesta este un „nu” în privința asta.”
Star Wars Outlaws se lansează în 2024 pentru Xbox Series X/S, PS5 și PC. În ciuda faptului că are planete artizanale care sunt la fel de mari ca 2-3 zone în Assassin’s Creed Odyssey, dezvoltatorul a asigurat jucătorii că nu va fi un „RPG epic de neterminat de 200 sau 300 de ore”.