GSC Game World a oferit o privire detaliată asupra mult așteptatului shooter în lume deschisă, STALKER 2: Heart of Chornobyl, dezvăluind noi informații despre dimensiunea și complexitatea jocului. Cu lansarea programată pentru 20 noiembrie, dezvoltatorii au împărtășit informații esențiale despre cum va funcționa lumea deschisă a jocului și despre importanța alegerii jucătorului în modelarea experienței de joc.
STALKER 2 va oferi o lume vastă și diversificată, împărțită în 20 de regiuni unice. Fiecare regiune va avea propriile medii, arhitectură, rezidenți și anomalii, creând o experiență variată și imersivă pentru jucători. De asemenea, jocul va include zone familiare din trilogia originală STALKER, dar cu unele actualizări și extinderi pentru a oferi o explorare și mai profundă. Anumite locații vor fi bazate pe Zonele de Excludere reale din Chornobyl, unele fiind recreate exact, în timp ce altele vor fi adaptate pentru joc.
Alegerea jucătorului va fi un aspect central al experienței din STALKER 2. Jocul va permite libertate aproape totală în explorarea lumii și în abordarea sarcinilor, oferind povești și misiuni variate. Fiecare decizie luată de jucători va influența cursul jocului, ceea ce înseamnă că o singură redare nu va fi suficientă pentru a experimenta toate posibilitățile. Cu aproximativ trei ore de secvențe filmate în studioul de captură de mișcare al dezvoltatorului, jocul va avea o adâncime narativă considerabilă.
GSC Game World a prezentat o misiune completă din joc, oferind noi detalii despre anomalii, arme și mecanici de joc. STALKER 2: Heart of Chornobyl va fi disponibil pentru Xbox Series X/S și PC, cu o prezentare extinsă la Gamescom săptămâna viitoare. Așteptați-vă la mai multe detalii și actualizări despre acest titlu promițător.
1 Comment