Știri

Spider-Man 2 va avea Ray Tracing în toate modurile vizuale

Insomniac spune că a învățat cum să profite la maximum de PlayStation 5 pentru viitoarea sa continuare în lume deschisă, Spider-Man 2, care urmează să fie lansată pe 20 octombrie. În timp ce atât jocul original din 2018, cât și continuarea lui spin-off din 2020, Miles Morales, au fost și pe PlayStation 4, Spider-Man 2 este realizat exclusiv pentru tehnologia mai robustă a PS5. Ca atare, dezvoltatorul Insomniac susține că a reușit să folosească sistemul pentru a obține ray tracing peste tot, indiferent de setarea de performanță grafică pe care jucați.

Într-un interviu acordat IGN, directorul Insomniac al Core Technology Mike Fitzgerald și directorul de proiect Jeannette Lee au vorbit despre tehnologia din spatele viitorului joc open-world. Când a apărut subiectul ray tracing (redarea realistă a reflexiilor, luminii și umbrelor), Fitzgerald a explicat că Spider-Man 2 va oferi mai multe opțiuni de framerate (30, 40 și 60 de cadre pe secundă). Modul 30fps va avea o fidelitate grafică mai bună, dar dacă schimbați o parte din acea calitate mai frumoasă a imaginii, veți obține un framerate mai fluid la 60. Opțiunea de 40fps este pentru cei dintre noi cu un televizor de 120Hz.

Indiferent de ce alegeți, Fitzgerald spune că ray tracing va fi activat în mod implicit pentru fiecare mod și spune că acest lucru se datorează faptului că studioul lucrează cu PlayStation 5 suficient de mult pentru a înțelege tehnologia, după ce a lansat trei jocuri pe sistem deja între ambele anterioare. Jocuri Spider-Man și Ratchet & Clank: Rift Apart.

„Pentru acest joc, suntem cu adevărat capabili să oferim [ray tracing] ca mod de performanță de bază”, a spus Fitzgerald pentru IGN. „Nu există niciun mod al acestui joc care să aibă trasarea razelor dezactivată, nu este nevoie de el. Ne-am dat seama cu adevărat cum să oferim ceea ce credem că ar fi imaginile potrivite pentru Spider-Man și vrem să ne asigurăm că fiecare jucător vede asta.”

Toate acestea sună impresionant și, dacă Insomniac este atât de bun cu tehnologia până acum, sunt curios să văd cum va arăta jocul său Wolverine de fiecare dată când va apărea. Dar chiar și înainte de aceasta, jocurile lui Insomniac au fost o vitrină tehnică destul de puternică pentru PlayStation 5. Tehnologia portalului Rift Apart a fost cu adevărat nebunească de văzut și se presupune că avea nevoie de unitatea solid-state a PS5 pentru a realiza.

1 Comment

Comments are closed.