Sony Interactive Entertainment a anunțat închiderea Firewalk Studios la mai puțin de doi ani după achiziționare, în urma eșecului lansării shooter-ului Concord. Jocul a fost scos de pe servere la doar câteva săptămâni după lansare, din cauza feedback-ului slab și a interesului scăzut din partea jucătorilor. Hermen Hulst, co-CEO PlayStation, a declarat că decizia de închidere a fost luată după „evaluarea tuturor opțiunilor posibile” și că este regretabilă, dar necesară pentru strategia de reorganizare a Sony.
Firewalk Studios, cunoscut pentru echipa sa de foști dezvoltatori Bungie, fusese achiziționat de Sony cu scopul de a dezvolta titluri multiplayer live care să completeze portofoliul său de jocuri single-player. În ciuda investițiilor mari, Concord nu a reușit să atragă un public suficient de mare pentru a susține continuarea jocului. Lansarea sa a fost marcată de recenzii mixte și de concurența cu alte titluri PvP consacrate.
În același timp, Sony a anunțat și închiderea studioului Neon Koi și anularea proiectului său de joc mobil multiplayer. Sony își propune să regândească direcția viitoare pentru jocurile live și să se concentreze pe titluri cu un impact mai mare, aliniate cu succesul PlayStation Studios.
1 Comment