Zvonuri

Sony ar putea achiziționa Kadokawa Corporation, compania-mamă a FromSoftware

O nouă rundă de zvonuri a zguduit industria jocurilor video, sugerând că Sony ar putea achiziționa Kadokawa Corporation, compania-mamă a studioului FromSoftware, cunoscut pentru titluri legendare precum Elden Ring, Dark Souls și Bloodborne. Această mișcare face parte dintr-o tendință mai largă de consolidare a industriei, care a devenit din ce în ce mai frecventă în ultimii ani.

Kadokawa Corporation deține 69.7% din FromSoftware și găzduiește dezvoltatori de renume, cum ar fi Spike Chunsoft, creatorii seriei Danganronpa, și Acquire, cunoscuți pentru Octopath Traveler. În plus, Kadokawa operează platforma Niconico, echivalentul japonez al YouTube. Sony deține deja o mică acțiune de 2% în Kadokawa și un pachet minoritar în FromSoftware, pe care l-a obținut printr-o tranzacție în 2022. Conform surselor anonime pentru Reuters, Sony ar putea finaliza o înțelegere cu Kadokawa în câteva săptămâni, dacă negocierile progresează.

Implicațiile unei astfel de achiziții sunt semnificative. FromSoftware are o relație de lungă durată cu Bandai Namco, care a publicat mai multe dintre jocurile sale de succes. În plus, Kadokawa este un jucător important în distribuția de anime și manga, domenii care ar putea atrage interesul Sony. Gigantul media a achiziționat Funimation în 2017 și a fuzionat-o cu Crunchyroll în 2021, ceea ce înseamnă că o potențială achiziție a Kadokawa ar putea consolida și mai mult oferta sa de conținut de divertisment.

În ciuda avantajelor, consolidarea industriei a ridicat îngrijorări în rândul jucătorilor și al analiștilor. Achizițiile masive ale Microsoft și impactul controversat al Embracer Group au fost teme discutate intens. Dacă această tranzacție se concretizează, este puțin probabil ca FromSoftware să fie afectată semnificativ, dar întrebări rămân cu privire la viitorul altor operațiuni ale Kadokawa. Ar putea Sony să transforme această achiziție într-un avantaj strategic major?

Rămâne de văzut cum se va desfășura această poveste, însă potențialul impact asupra industriei globale de jocuri și anime ar putea fi uriaș.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *