Știri

Skull Island: Rise of Kong a fost dezvoltat într-un singur an

Potrivit unui raport al The Verge, jocul Skull Island: Rise of Kong a fost dezvoltat într-un singur an. Echipa de dezvoltare de la studioul IguanaBee a dezvăluit că lucrările la joc au început în iunie 2022 și trebuiau să se încheie până pe 2 iunie 2023.

Un dezvoltator din echipă a explicat: „Procesul de dezvoltare a acestui joc a început în iunie anul trecut și urma să se încheie pe 2 iunie a acestui an. Deci, un an de proces de dezvoltare.”

Se pare că această perioadă scurtă de dezvoltare a fost o consecință a colaborării cu editorul GameMill, care are o istorie de contractare a studiourilor pentru dezvoltarea rapidă a jocurilor bazate pe IP-uri majore. Dezvoltatorii au precizat că nu li s-au furnizat toate informațiile despre proiect și au trebuit să improvizeze cu informațiile limitate pe care le aveau la dispoziție.

Acest scurt timp de dezvoltare reprezintă o abatere de la norma actuală în industria jocurilor, unde proiectele pot dura ani întregi pentru a fi dezvoltate. Cu toate acestea, în cazul studiourilor aflate în situații contractuale precare, cum se pare că este cazul IguanaBee, termenele scurte pot deveni norma.

Dezvoltatorii au menționat și că IguanaBee este motivat să preia aceste contracte pentru a putea dezvolta jocuri pe care chiar doresc să le facă, în ciuda termenelor scurte și a presiunii de timp. De asemenea, au dezvăluit că au experimentat episoade de „crunch”, cu termene limită strânse, pentru a finaliza proiectul.

Este demn de remarcat faptul că, în trecut, termenele scurte de dezvoltare au fost mult mai comune, dar astăzi, datorită complexității tehnice a jocurilor moderne, dezvoltarea unui joc într-un singur an este mai puțin obișnuită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *