Fanii seriei Half-Life au un nou motiv de entuziasm! După o lungă perioadă de tăcere, echipa din spatele Proiectului Borealis – o inițiativă dedicată transformării rezumatului episodului 3 din Half-Life 2 scris de Marc Laidlaw într-un joc jucabil – a lansat un nou teaser pentru Project Borealis: Prologue. Acesta readuce jucătorii în orașul Ravenholm, de data aceasta acoperit de zăpadă și dominat de amenințarea headcrab-urilor arctice.
Proiectul, care a fost dezvăluit în 2017, a fost în mare parte tăcut în ultimii ani. După o actualizare în 2020 și un simplu tweet cu o rangă acoperită de zăpadă în 2022, echipa a lansat acum un scurt teaser care prezintă atmosfera familiară a lui Ravenholm, dar într-un peisaj complet nou și periculos.
Project Borealis este construit în Unreal Engine 5, în locul motorului Source, ceea ce a impus recrearea tuturor elementelor fundamentale ale jocului original, precum mișcarea, fizica și luptele. Directorul de studio, Postulio, a explicat că teaserul servește drept „o punte între familiar și necunoscut”, oferind fanilor un mediu cunoscut pentru a evalua mecanicile jocului.
Prologul, a cărui lansare este așteptată în toamna anului 2024, va prezenta caracteristici cheie într-un demo jucabil. Deși nu există încă o dată oficială de lansare pentru întregul Project Borealis, echipa promite o nouă actualizare în aceeași perioadă.