Paradox Interactive și Double Eleven au anunțat oficial lansarea lui Prison Architect 2, un joc care a fost evaluat în Coreea de Sud în noiembrie trecut și care vine cu modificări semnificative. Programat să fie lansat pe 26 martie, noul joc se îndreaptă spre o experiență tridimensională completă, înlocuind aspectul său 2D original.
Acest anunț nu vine ca o surpriză majoră, având în vedere că Paradox teasează o continuare încă din luna mai a anului trecut, când a lansat actualizarea finală pentru primul joc din serie. Actualizarea a inclus un model de personaj 3D, sugerând o schimbare majoră în direcția vizuală.
În Prison Architect 2, jucătorii nu vor mai privi în jos asupra închisorii, ci vor interacționa și proiecta într-un mediu 3D. Această schimbare aduce un grad mai mare de libertate pentru jucători, cu posibilitatea de a proiecta închisori cu mai multe etaje și pasarele.
Directorul jocului, Gareth Wright, a declarat că echipa lor a dorit să creeze un nivel următor în managementul jocului, oferind o prezentare îmbunătățită a gestionării închisorii într-o lume 3D. Caracteristici precum posibilitatea de a partaja închisorile proiectate cu alți jucători rămân în joc, fiind chiar îmbunătățite prin funcționalitatea de joc încrucișat.
Prison Architect 2 va fi lansat pe Steam, PlayStation 5 și Xbox Series X|S, excludând inițial consolele de generație anterioară și dispozitivele mobile. Cu toate acestea, nu se exclud porturile viitoare pentru aceste platforme. Lansarea pe PC va fi în exclusivitate prin Steam.
Pe lângă schimbările de aspect, jocul promite o experiență îmbunătățită, cu deținuți mai inteligenți și capabili să întrețină relații distincte, precum și un mod Carieră care va introduce jucătorii pe o hartă a lumii nou-nouț. În ansamblu, Prison Architect 2 promite să fie o evoluție semnificativă față de primul joc și va oferi o nouă perspectivă asupra gestionării închisorilor.