Știri

Planetenverteidigungskanonenkommandant: „Space Invaders, dar tunul pe care îl tragi este foarte complicat”

Planetenverteidigungskanonenkommandant (PVKK), promite o experiență de joc fascinantă. Inspirat de Papers, Please și Dome Keeper, te pune la comenzile unui tun uriaș de apărare planetară, cu care trebuie să respingi invadatorii extratereștri.

PVKK pare să satisfacă două dorințe simultane: nevoia de a te juca cu o serie de butoane analogice și dorința de a te simți ca o rotiță mică într-un sistem complex, ca într-un stat autoritar.

“Este ca Space Invaders, dar tunul cu care tragi este foarte complicat”, spune regizorul René Habermann. Apărarea planetei tale împotriva invadatorilor implică o acțiune laborioasă: trebuie să apeși butoane greoaie, să ajustezi cadrane și să faci ajustări precise pentru a găsi o soluție de tragere care să-ți distrugă inamicii.

Totul pare foarte tactil, ceea ce are sens având în vedere că inspirația jocului a pornit de la un sunet satisfăcător de apăsare a unui buton găsit online. Habermann spune: “Inspirația originală pentru joc a venit dintr-un efect sonor gratuit al apăsării unui buton pe care l-am găsit online… a sunat atât de satisfăcător încât m-am gândit: „Bine, trebuie să fac un joc în care să pot folosi fișierul de sunet”.

Combinația dintre pasiunea lui Habermann pentru butoane și pârghii și influența lui Papers, Please, a dus la crearea unui joc cu o interfață complexă și o poveste captivantă.

“Cred că Papers, Please a fost jocul pe care l-am menționat cel mai mult când am vorbit cu echipa”, spune Habermann. “A făcut o treabă grozavă în a avea acest joc sec care este încă distractiv, dar cu adevărat ridicând acest lucru prin contextul pe care ți-l oferă în exterior.”

Similar cu Papers, Please, PVKK va avea o poveste care se va derula în paralel cu acțiunea de joc. “La asta mă uit cu adevărat când mă gândesc la ritmul și structura modului în care joacă PVKK”, spune el, “deci aveți aceste zile individuale în care aveți această parte de joc, dar apoi aveți și timp și spațiu pentru a avea a doua parte a jocului.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *