Știri

Phil Spencer confirmă că funcția majoră de jocuri în cloud va fi disponibilă în curând pe Xbox

Phil Spencer, CEO-ul Microsoft Gaming, a confirmat că o caracteristică majoră a Xbox Cloud Gaming, anunțată cu jumătate de deceniu în urmă, este în sfârșit planificată să fie lansată în curând.

Caracteristica ce urmează să fie adăugată va permite utilizatorilor să-și transmită propriile jocuri în flux, o promisiune făcută încă din 2019 în cadrul evenimentului X019. Deși această caracteristică a fost amânată de mai multe ori, Spencer a dezvăluit că aceasta ar trebui să devină disponibilă undeva în 2024.

Cu toate acestea, Microsoft a rămas tăcută cu privire la această caracteristică până în prezent. Spencer a dezvăluit aceste informații într-un schimb de chat cu un fan, adăugând că funcția va necesita un abonament Xbox Game Pass Ultimate pentru a fi utilizată.

Deși pandemia globală și alte factori pot fi responsabili pentru întârzierea caracteristicii, există și alte provocări tehnice și legale pe care Microsoft trebuie să le depășească înainte de a lansa această funcție. Acordurile de licență cu editorii terți și alte aspecte legale trebuie rezolvate înainte ca utilizatorii să poată beneficia de această nouă opțiune de streaming.

Deși nu există o confirmare oficială din partea Microsoft cu privire la această caracteristică, se așteaptă ca mai multe detalii să fie dezvăluite în viitorul apropiat, odată cu pregătirile pentru lansarea acestei funcții mult așteptate de către comunitatea de jucători.

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *