Zvonuri

Marvel’s Spider-Man 2 Online este aparent în lucru

Dovezile apărute din recenta breșă a datelor Insomniac par să indice un viitor mod multiplayer pentru titlul de supererou.

Știm de ceva vreme că Insomniac Games a lucrat la ambițiile sale multiplayer în spatele scenei și mulți au speculat că aceste ambiții ar putea foarte bine să fie atașate de eforturile continue ale seriei cu IP-ul Spider-Man . Această noțiune a fost consolidată și mai mult după recenta breșă de date a lui Insomniac , detaliile scurse sugerând că studioul ar putea lucra la o componentă online pentru Marvel’s Spider-Man 2 .

Un diapozitiv special dintr-o prezentare internă scursă (distribuită pe Reddit ) prezintă o foaie de parcurs axată pe planurile multiplayer ale lui Insomniac și dezvăluie că dezvoltatorul (sau cel puțin a fost, la un moment dat) planifică Marvel’s Spider-Man 2 Online pentru cândva în 2024, Marvel’s Wolverine Online pentru 2026 și Marvel’s X-Men Online pentru 2028 (deși, în mod curios, Marvel’s X-Men însuși țintește o lansare în 2030, potrivit unui diapozitiv separat scurs). Lansările lor sunt denumite „Multiplayer 1.0”, „Multiplayer 2.0” și „Multiplayer 3.0” în slide.

În plus, un utilizator Reddit a distribuit capturi de ecran ale presupusului cod scurs pentru Marvel’s Spider-Man 2 Online , în timp ce altul a împărtășit un lot consistent de artă conceptuală pentru experiența multiplayer, prezentând o serie de eroi, răufăcători și diferiți Spider-Heroes. Mai mult. Merită remarcat, totuși, că scurgerile de informații au făcut lumină și asupra unui proiect online anulat intitulat Marvel’s Spider-Man: The Great Web , așa că nu există o claritate completă cu privire la planurile actuale concrete ale Insomniac în ceea ce privește multiplayerul.

Între timp, după cum au dezvăluit recentele scurgeri ale lui Insomniac, Marvel’s Spider-Man 2 are, de asemenea, conținut pentru un jucător planificat pentru foaia de parcurs de după lansare din 2024, inclusiv trei DLC-uri gratuite.

Conform datelor scurse, Marvel’s Spider-Man 2 a vândut 6,1 milioane de unități la jumătatea lunii noiembrie, cu un buget de 315 milioane de dolari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *