După reacțiile mixte ale jucătorilor și criticiile legate de cerința mereu online a jocului Nightingale, dezvoltatorul Inflexion Games a anunțat că va adăuga un mod offline pentru a satisface cerințele comunității.
Lansat în Early Access pe 20 februarie, Nightingale, jocul de supraviețuire în cooperare condus de fostul șef BioWare, Aaryn Flynn, a atras atenția cu cerința sa inițială de conectivitate constantă la internet, chiar și pentru experiența single player. Însă, în doar două zile de la lansare, reacțiile jucătorilor au fost variate, iar mulți s-au plâns de această cerință online.
Într-o postare recentă pe pagina Steam a jocului, intitulată “Un mesaj despre modul offline”, Inflexion a recunoscut că a interpretat greșit așteptările jucătorilor și că acum își concentrează eforturile pentru a introduce un mod offline. Echipa a explicat că inițial s-a axat pe modul cooperativ pentru a oferi o experiență asociată cu cooperarea între membrii echipei în diversele lumi generate procedural. Cu toate acestea, feedback-ul comunității a indicat necesitatea unui mod offline, iar echipa a decis să răspundă acestei cereri.
Deși nu s-a dat o dată exactă pentru lansarea modului offline, jucătorii sunt încurajați să urmărească canalele sociale ale jocului pentru actualizări în săptămânile următoare. Între timp, Nightingale continuă să ofere o experiență de acces timpuriu care îmbină mecanismele de supraviețuire, crafting și împușcături într-o lume fantastică inspirată de fae.
Pentru cei care sunt dispuși să facă față cerinței de conectivitate constantă la internet, accesul timpuriu la Nightingale este încă disponibil, dar dezvoltatorul promite că modul offline va fi adăugat în curând, pentru a satisface nevoile jucătorilor.