Știri

Închiderea prematură a serverelor The Day Before: o decizie neașteptată

Serverele jocului The Day Before se pregătesc să se stingă mai devreme decât mulți jucători ar fi anticipat. Într-un anunț surprinzător făcut pe 22 decembrie prin intermediul contului de Twitter al The Day Before, cunoscut anterior ca Twitter, dezvoltatorul Fntastic a dezvăluit că serverele jocului vor fi oprite pe 22 ianuarie 2024. Această veste a fost primită cu surprindere în comunitatea de jucători, iar mulți au exprimat dezamăgirea lor online.

În mesajul său, Fntastic a mulțumit comunității pentru sprijinul constant acordat pe parcursul vieții proiectului, subliniind, totuși, incapacitatea de a continua dezvoltarea jocului în stadiul său de acces timpuriu fără o echipă de dezvoltare activă. De asemenea, s-a menționat că dezvoltatorul a încheiat un acord cu Steam pentru a emite retroactiv toate rambursările pentru joc, în încercarea de a compensa jucătorii afectați.

The Day Before a fost lansat pe Steam pe 7 decembrie, dar opțiunea de a cumpăra jocul a fost eliminată pe 11 decembrie, imediat după ce studioul și-a anunțat falimentul. Deși dezvoltatorul a asigurat jucătorii că cei care au achiziționat jocul într-o anumită perioadă vor putea juca în continuare, acest lucru pare să nu se mai aplice în urma deciziei de închidere a serverelor.

Comentariile din comunitate au fost în general sceptice, mulți remarcând modul în care dezvoltatorul și-a demonstrat incompetența înainte de această decizie. Un utilizator a subliniat că rambursarea jucătorilor ar fi o soluție potrivită în acest moment.

De menționat că dezvoltatorul The Day Before a fost anterior implicat în proiecte abandonate, precum jocul Propnight, care nu mai este disponibil pentru achiziție pe Steam. În plus, de la anunțul închiderii studioului, dezvoltatorul a încercat să șteargă toate urmele jocului, eliminând videoclipurile de pe canalul său de YouTube și chiar ștergându-și profilul de pe LinkedIn.

În urma acestor evenimente, comunitatea de jucători rămâne cu un gust amar și multe semne de întrebare în legătură cu direcția industriei jocurilor și cu responsabilitatea dezvoltatorilor și editorilor reali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *