Dragon’s Dogma 2, următorul blockbuster de la Capcom, a stârnit deja controverse în comunitatea de jucători, deoarece este confirmat să ruleze la o rată de cadre nelimitată, însă vizează 30 FPS pe console. Această dezvăluire a provocat discuții aprinse pe internet cu privire la impactul real al acestei decizii asupra experienței de joc a utilizatorilor.
Regizorul jocului, Hideaki Itsuno, a confirmat că Dragon’s Dogma 2 va rula la aproximativ 30 FPS pe console, deși va avea o rată de cadre nelimitată. Această informație a generat nemulțumire în rândul unor fani care sperau că jocul va oferi o performanță mai bună pe consolele lor preferate.
Deși jocul va oferi o rată de cadre nelimitată, opțiunea pentru un mod grafic prioritar nu va fi disponibilă, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu vor putea să opteze pentru o setare care să prioritizeze performanța în detrimentul fidelității vizuale.
Reacția fanilor a fost mixtă, cu mulți exprimând dezamăgirea lor pe forumuri și rețele sociale. Mulți se întreabă dacă 30 FPS este încă acceptabil pentru un joc major în zilele noastre, sau dacă ar trebui să fie considerat dezamăgitor, mai ales după controversa legată de Starfield și rata sa de cadre.
Cu toate acestea, unii fani sugerează că rată de cadre poate să nu aibă un impact major asupra experienței de joc și că Dragon’s Dogma 2 va fi încă o experiență captivantă pe console.
Este posibil ca situația să se schimbe până la lansarea oficială a jocului pe 22 martie, iar Capcom poate face ajustări pentru a îmbunătăți performanța jocului. Până atunci, comunitatea de jucători rămâne împărțită cu privire la această decizie și așteaptă cu nerăbdare mai multe detalii despre Dragon’s Dogma 2.