Știri

Disney investește 1,5 miliarde de dolari în Epic Games și începe să lucreze la universul în stil Fortnite pentru IP-uri

Compania masivă de divertisment a anunțat astăzi că investește 1,5 miliarde de dolari „pentru a dobândi un pachet de acțiuni” la editorul Fortnite Epic Games, în efortul de a crea un univers în stil Fortnite pentru propriul IP.

„Noua noastră relație incitantă cu Epic Games va reuni mărcile și francizele îndrăgite ale Disney cu extrem de popularul Fortnite într-un nou univers transformator de jocuri și divertisment”, a declarat Robert A. Iger, CEO al The Walt Disney Company. „Acest lucru marchează cea mai mare intrare a Disney vreodată în lumea jocurilor și oferă oportunități semnificative de creștere și extindere. Abia așteptăm ca fanii să experimenteze poveștile și lumile Disney pe care le iubesc în moduri noi inovatoare.”

Disney a spus că „universul său nou și persistent” va oferi consumatorilor șansa de a „juca, urmări, cumpără și interacționa cu conținut, personaje și povești de la Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, Avatar și multe altele”.

„Disney a fost una dintre primele companii care a crezut în potențialul de a aduce lumea lor împreună cu a noastră în Fortnite și folosesc Unreal Engine în portofoliul lor”, a declarat Tim Sweeney, CEO și fondator Epic Games. „Acum colaborăm la ceva cu totul nou pentru a construi un ecosistem persistent, deschis și interoperabil, care va reuni comunitățile Disney și Fortnite.”

Toate acestea vor fi alimentate de Unreal Engine, același motor Epic care alimentează Fortnite, care a lucrat deja cu Disney de nenumărate ori pentru a include experiențe precum cele cu personaje din Star Wars, Marvel și multe alte proprietăți deținute de Disney.

„Acest lucru ne va permite să reunim colecția noastră incredibilă de povești și experiențe din întreaga companie pentru un public larg, în moduri la care am visat înainte”, a declarat Josh D’Amaro, președintele Disney Experiences. „Tehnologia Epic Games lider în industrie și ecosistemul deschis Fortnite ne vor ajuta să ajungem la consumatori acolo unde se află, astfel încât aceștia să se poată interacționa cu Disney în modurile care sunt cele mai relevante pentru ei.”

Disney și-a prezentat succesele în industria jocurilor video, cum ar fi Marvel’s Spider-Man pe PlayStation, cel mai bine vândut joc de supereroi din toate timpurile, și 1,5 miliarde de instalări globale de jocuri Disney pe mobil, care includ vânzări de peste 1 miliard de dolari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *