Skepticii privind jocurile de serviciu live pot avea îndoieli, dar dezvoltatorii Skull and Bones sunt convinși că au găsit formula secretă pentru succes. Neven Dravinski, producătorul senior, a declarat pentru Well-Played că echipa s-a concentrat asupra aspectelor care fac jocul captivant și distractiv, cum ar fi decorul, lupta navală și angajamentul pentru cooperare.
Dravinski a subliniat că cred într-o experiență aditivă, unde adaugă continuu conținut nou și perfecționează jocul în colaborare cu comunitatea. Feedback-ul jucătorilor este valorificat, iar dezvoltatorii se bazează pe relația construită deja cu comunitatea prin programe interne, beta-uri și teste de utilizator pentru a adapta jocul la dorințele jucătorilor.
Ubisoft a detaliat recent planurile de asistență post-lansare pentru Skull and Bones, incluzând patru sezoane cu Evenimente Mondiale, Pirate Lords și monștri marini. Versiunea beta deschisă a jocului va fi disponibilă între 7 și 11 februarie, iar lansarea oficială este programată pe 16 februarie pentru PS5, Xbox Series X/S și PC.