Știri

Dezvoltarea lui Iron Man de la EA Motive continuă

Dezvoltatorul de jocuri remake-uri Dead Space, Motive Studio, anunță că munca la jocul de acțiune și aventură Iron Man continuă, atingând o etapă internă semnificativă la începutul acestui an.

Chiar dacă Motive Studio s-a alăturat echipei mai mari de dezvoltare a francizei Battlefield, dedicându-se și ea acestei misiuni, echipa separată a Motive care lucrează la Iron Man a continuat să progreseze sub conducerea lui Olivier Proulx și Ian Frazier.

Directorul general Patrick Klaus subliniază importanța proiectului Iron Man pentru Motive și își exprimă mândria față de progresele realizate până în prezent.

Deși în trecut s-a spus că proiectul Iron Man era încă în etapa de pre-producție, acesta a evoluat semnificativ, fiind acum într-o fază mai avansată de dezvoltare.

Iron Man este construit pe Unreal Engine 5, diferit de alte titluri Motive care au fost dezvoltate pe motorul intern Frostbite al EA, și se speculează că ar putea fi o experiență de lume deschisă.

În contextul recentei restructurări interne a Electronic Arts, care a inclus anularea unor proiecte, cum ar fi FPS-ul Star Wars de la Respawn Entertainment, dezvoltarea pentru Iron Man continuă, confirmându-se angajamentul continuu față de acest proiect.

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *