După scurtele fragmente de șmecherie vampirice de anul trecut, dezvoltatorul The Chinese Room din Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ne oferă o privire mai lungă asupra vieții de noapte din Seattle într-o prezentare a dezvoltatorilor cu directorul de creație Alex Skidmore și community manager Joshua Matthews.
Prezentarea aduce în prim-plan viața vampirică a lui Phyre, personajul jucătorului, într-o misiune într-un depozit, în căutarea unor indicii despre un semn ciudat de pe mână care inhibă puterile. Phyre, un vampir Brujah, adoptă o abordare aspră și răsturnată, evidențiată în timpul demonstrației prin confruntări intense cu ghouls și manechine fermecate.
Phyre, având calități de vampir, se hrănește pentru a-și împuternici abilitățile, folosește puteri precum telekinezia și își folosește simțurile supranaturale pentru a rezolva puzzle-uri și provocări ezoterice. Modul în care jucătorii abordează misiuni va influența nu doar acțiunea, ci și modul în care sunt percepuți de ceilalți vampiri din Seattle.
Alex Skidmore, director de creație, descrie modul de joc și acțiunea din Bloodlines 2 ca pe un fel de dans, unde alegerile jucătorilor afectează relațiile cu personajele din jur. O diferență notabilă este poziția jucătorului în societatea vampirilor, Phyre fiind un vampir Brujah și șerif în cadrul societății strigoilor din Seattle.
Jocul abordează povestea de fundal a lui Phyre într-un mod inovator, permițând jucătorilor să modifice originile personajului pe măsură ce progresează în joc. Cu toate acestea, opțiunile de dialog par să fie limitate în acest stadiu al dezvoltării.
Cu toate acestea, dezvăluirile aduc în prim-plan o perspectivă mai clară asupra a ceea ce jucătorii pot aștepta atunci când Bloodlines 2 va fi lansat în viitorul apropiat.