Știri

CS2 este mai rău decât CS:GO într-un aspect specific, conform testerilor beta

De la lansarea sa în versiunea beta în martie 2023, CS2 a atras atenția comunității de jucători de Counter-Strike. Cu toate că majoritatea jucătorilor au fost încântați de progresele aduse de Valve în dezvoltarea CS2, există o anumită nemulțumire legată de un aspect specific: luminozitatea.

Una dintre modificările majore pe care Valve le-a adus în CS2 se referă la ajustarea luminozității în toate hărțile jocului. Această schimbare a dus la o prezență mai puternică a culorilor vii și luminoase în joc. Deși unii jucători au apreciat această nouă estetică, mulți au exprimat nemulțumiri cu privire la nivelul de lumină și culori, considerând că acestea sunt prea intense.

Mulți jucători au comparat noile hărți din CS2 cu stilul de design vizual din jocul VALORANT dezvoltat de Riot Games. Această comparație a ridicat preocupări în rândul comunității, deoarece mulți consideră că această nouă estetică îndepărtează CS2 de atmosfera mai sobră și realistă a predecesorului său, CS:GO.

O parte a nemulțumirilor se referă la nivelul de lumină exagerat, care poate provoca oboseală vizuală și disconfort în timpul sesiunilor de joc prelungite. De asemenea, s-a menționat că această schimbare poate influența gameplay-ul, deoarece jucătorii consideră că anumite puncte luminoase au devenit prea strălucitoare și zonele întunecate s-au închis chiar mai mult, ceea ce permite jucătorilor să se camufleze mai ușor.

Pe lângă aspectul gameplay-ului, jucătorii au observat și că skin-urile pentru arme și-au pierdut din atractivitate. Au comentat că acestea par a fi “spălate” și au pierdut personalitatea pe care o aveau în CS:GO, iar unii au descris că skin-urile arată ca și cum ar avea un aspect de ceară aplicat.

Valve are în vedere lansarea CS2 în această vară, ceea ce înseamnă că există timp pentru a lua în considerare feedback-ul comunității și a face ajustări acolo unde este necesar înainte de lansarea oficială. Cu siguranță, dezvoltatorii vor încerca să găsească un echilibru între noile estetici vizuale și păstrarea atmosferei care a făcut din seria CS un succes.