Știri

CEO-ul Ubisoft apără prețul de 60 de dolari al lui Skull and Bones și spune că este „un joc cvadruplu A”

Prețul aparent ridicat al viitoarei aventuri maritime, Skull and Bones, a stârnit întrebări în timpul unui apel pentru investitori, punând sub semnul întrebării justificarea acestuia.

La 60 de dolari sau echivalentul local, Skull and Bones pare să aibă un preț mai ridicat, mai ales având în vedere elementele tipice ale jocurilor live, cum ar fi un magazin în joc, permis de luptă, evenimente sezoniere și monedă premium. Cu toate acestea, CEO-ul Ubisoft, Yves Guillemot, a apărat prețul într-un apel pentru investitori, afirmând că este justificat de calitatea și ambiția jocului.

În timpul întâlnirii cu investitorii, Guillemot a răspuns la întrebarea unui analist cu privire la posibilele limitări ale bazei de jucători cauzate de prețul mai mare. Acesta a insistat că Skull and Bones este un „joc cvadruplu A”, adăugând că va oferi o experiență vastă și completă pe termen lung.

„Veți vedea că Skull and Bones este un joc cu drepturi depline”, a declarat Guillemot. “Este un joc foarte mare și simțim că oamenii vor vedea cu adevărat cât de vast și complet este acel joc. Deci este un joc triplu-A, cvadruplu-A cu adevărat complet, care se va oferi pe termen lung.”

Prețul ridicat al Skull and Bones a generat discuții neobișnuite în industrie, cu privire la justificarea acestuia și la așteptările pe care Ubisoft le are de la joc. Cu lansarea programată pentru 16 februarie și versiunea beta deschisă disponibilă deja, va fi interesant să vedem cum va fi primită această titlul și cum va afecta decizia de preț performanța sa pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *