După o așteptare de aproape șase luni, fanii au primit în sfârșit o privire completă asupra jocului Monster Hunter Wilds, Capcom prezentând lumea sa dinamică, noii monștri și îmbunătățirile aduse armelor.
Se știa deja că Monster Hunter Wilds va include medii vaste, evenimente din joc și schimbări de vreme care vor influența experiența de vânătoare. În cadrul evenimentului PlayStation State of Play din mai, Capcom a arătat cum fiecare monstru și lumea jocului se îmbină perfect.
Jucătorii vor putea porni în vânătoare pe timp de noapte, iar întâlnirile cu monștrii vor declanșa misiuni aplicabile instantaneu, fără pași suplimentari. Fiecare locație va fi dinamică, schimbările de ecosistem afectând comportamentul personajelor și creaturilor. Interacțiunile dintre monștri, o caracteristică populară a francizei, sunt acum extinse.
Dezvăluirea gameplay-ului din 30 mai a arătat majoritatea monștrilor de nivel scăzut, cu excepția amenințătorului Doshaguma. Atenția a fost îndreptată și către noua montură, Seikret, un prădător care va ajuta jucătorii în vânătoare cu abilități unice și va permite călătorii rapide și eficiente între destinații. Seikret-ul oferă posibilitatea de a vindeca, ascuți arma, aduna materiale și chiar schimba arma principală fără a te întoarce la bază.
Toate cele 14 arme cunoscute din franciză revin în Wilds, fiecare cu acțiuni familiare și îmbunătățiri noi, cum ar fi o lovitură lungă cu Great Sword și o nouă lovitură pentru Heavy Bowgun. Focalizarea pe arme va permite un control mai precis, fiecare armă având funcții unice în acest mod.
Capcom a prezentat și un Hook Slinger actualizat, care permite traversarea și interacțiuni noi cu mediul. Rămâne de văzut ce alte creaturi și conținut vor fi dezvăluite pentru Forbidden Lands, pe măsură ce ne apropiem de lansarea Monster Hunter Wilds.
1 Comment