În timpul evenimentului Xbox Partner Preview, a fost anunțat Blindfire, un nou shooter multiplayer bazat pe runde, care oferă o abordare unică: majoritatea acțiunii are loc aproape în întuneric total. Jucătorii pot încerca jocul începând de astăzi prin acces anticipat pe Xbox Series X|S și PC, prin programul Xbox Game Preview.
Dezvoltat de Double Eleven, Blindfire schimbă complet regulile tipice ale FPS-urilor. În loc de confruntări rapide și haotice, jucătorii vor fi forțați să adopte o abordare strategică, fiind nevoiți să își coordoneze acțiunile cu grijă în arenă, unde zgomotul și fulgerul armelor sunt dezavantaje. Designerul principal, Matt Dunthorne, a subliniat că jocul se concentrează pe o „joc mai lent și mai tactic”, unde fiecare pas și fiecare reîncărcare pot face diferența dintre viață și moarte.
Modul de joc principal, Bodycount, vine atât în varianta free-for-all, cât și în mod echipă, cu doar o viață pe rundă, ceea ce face ca fiecare meci să fie plin de tensiune și de momente de suspans. Jucătorii vor câștiga puncte nu doar pentru ucideri, ci și pentru supraviețuire și utilizarea abilităților tactice. În plus, meciurile devin și mai intense pe măsură ce luminile din arenă încep să se aprindă, forțându-i pe participanți să iasă din umbră și să se confrunte direct.
Pentru a-i ajuta în navigarea prin întuneric, fiecare jucător are abilitatea Echo, care le permite să-și vadă temporar împrejurimile și să urmărească ultima locație cunoscută a unui inamic.
La lansare, Blindfire include două arme: un pistol puternic și precis, și o pușcă eficientă la distanțe scurte. Cu toate acestea, noi arme vor fi adăugate pe parcursul dezvoltării jocului, dar accentul va rămâne pe strategie și execuție, mai degrabă decât pe echipamentele utilizate.
Cu această abordare inovatoare și atmosfera tensionată, Blindfire promite să aducă un suflu nou în genul shooterelor multiplayer.