În noul RPG tactic Beast, jucătorii au parte de o experiență sumbră și violentă, în care pot transforma protagonistul într-un fel de Wolverine satanic cu coarne, care sfâșie inamicii cu gheare ascuțite. Jocul îl are în prim-plan pe Anton, un veteran de război întors acasă după un deceniu de sclavie otomană în timpul unei apocalipse în Carpathia. Atmosfera jocului este mizerabilă, iar Anton trebuie să facă față unor orori care îl pot afecta mental.
Un element central al jocului este “sistemul de nebunie” al lui Anton, care îi permite să devină o forță formidabilă atunci când ajunge la apogeu. Acest lucru îl transformă într-un luptător înspăimântător cu abilități supranaturale, precum teleportarea și atacarea inamicilor. Totuși, jucătorii au control asupra acestui sistem, putând să-l gestioneze în funcție de situație.
Beast oferă un amestec de lupte tactice, abilități speciale și gestionare a resurselor. Misiunile sunt variate, iar jucătorii trebuie să fie atenți la fiecare detaliu, deoarece orice decizie poate avea consecințe asupra contorului de nebunie al lui Anton.
Cu toate acestea, jocul se află într-o fază de acces anticipat, iar dezvoltatorii plănuiesc să aducă mai multe îmbunătățiri și să lustruiască aspecte precum animațiile, sunetul și interfața de utilizare. Cu toate acestea, chiar și în stadiul său actual, Beast oferă o experiență sumbră și diferită în genul RPG tactic.