Într-un interviu acordat 80.lv, directorul de creație și co-fondatorul Frictional Games, Thomas Grip, a dezvăluit că studioul ia în considerare reducerea elementelor de groază în viitoarele sale proiecte, concentrându-se mai mult pe alte tipuri de povești folosind stilul lor imersiv la persoana întâi.
Frictional Games are o istorie bogată în jocurile de groază, precum seria Amnesia și SOMA, însă Thomas Grip dorește să exploreze și alte teme emoționale în jocurile lor viitoare. El a menționat că imersiunea, călătoria personală și o viziune holistică rămân trăsături definitorii pentru jocurile Frictional, indiferent de genul abordat.
Chiar dacă jocurile de groază precum Amnesia au fost succesuri mari, Frictional Games dorește să-și extindă orizonturile și să abordeze subiecte filozofice și teme SF, cum s-a întâmplat cu jocul SOMA.
În ceea ce privește proiectul lor viitor, care nu a fost încă oficial anunțat, este posibil să vedem o abordare diferită, îndepărtându-se de genul de groază și concentrându-se mai mult pe povestirea și experiențele imersive.
Cu această schimbare potențială, fanii Frictional Games sunt curioși și entuziasmați să vadă ce va urma de la acest dezvoltator inovator și cum vor aborda temele filozofice și SF într-un mod caracteristic jocurilor lor.
Frictional Games este cunoscut pentru jocurile sale intense de groază, dar fanii sunt deschiși și nerăbdători să experimenteze noi aventuri și povești captivante create de acest talentat studiou de dezvoltare de jocuri.