Un nou brevet depus de EA sugerează că editorul ar putea introduce un nou sistem complex de permise de luptă în titlurile sale de servicii live. Acest sistem ar oferi mai multe piste de recompensă diferite, oferind jucătorilor mai multă libertate în progresul lor, în comparație cu sistemul tradițional de trecere de luptă cu o pistă gratuită și una premium.
Jocurile de servicii live, precum Apex Legends și Battlefield 2042, au prezentat deja sistemul de trecere de luptă, popularizat inițial de Fortnite. Cu toate acestea, EA caută acum modalități de a inova și de a aduce îmbunătățiri sistemului de permise de luptă.
Potrivit brevetului recent depus, EA dorește să ofere jucătorilor mai multă libertate de alegere în ceea ce privește progresul lor în permisele de luptă. Sistemul propus permite jucătorilor să selecteze diferite părți ale permisului, inclusiv o pistă specifică clasei. Această pistă poate fi independentă de celelalte și poate oferi recompense specifice claselor de personaje.
Brevetul sugerează și existența unei piste competitive, în care jucătorii experimentați pot progresa și care va ține cont de clasamentul lor. Aceasta ar permite jucătorilor să își îmbunătățească abilitățile și să obțină recompense în funcție de performanța lor în joc.
Prin introducerea unui sistem de permise de luptă mai flexibil, EA urmărește să ofere jucătorilor o experiență mai personalizată și adaptată stilului lor de joc. Alegerea părților permisului le permite jucătorilor să deblocheze obiectele pe care le doresc și să progreseze în funcție de preferințele lor.
Cu toate acestea, brevetul nu menționează în mod explicit modalitatea de monetizare a sistemului propus. Nu este clar dacă acest sistem de permise de luptă va fi vândut separat de cel standard sau dacă va exista o monedă în joc necesară pentru a accesa anumite niveluri ale permisului.
În final, acest nou sistem de permise de luptă ar putea aduce o nouă dimensiune în jocurile de servicii live ale EA, oferind jucătorilor mai multă libertate și posibilitatea de a obține recompense personalizate în funcție de preferințele lor. Cu toate acestea, rămâne de văzut cum va fi implementat și cum va fi receptat de către comunitatea de jucători.