Lansarea Stalker 2, extrem de așteptată de fanii din întreaga lume, a avut un impact neașteptat în Ucraina, patria francizei. În ziua lansării, volumul uriaș de descărcări efectuate de jucătorii ucraineni a cauzat probleme la nivelul rețelei naționale de internet, vitezele scăzute persistând timp de câteva ore.
Doi dintre principalii furnizori de internet din țară, Tenet și Triolan, au confirmat că supraîncărcarea rețelei a fost cauzată de descărcările masive ale jocului. Mariia Grygorovych, directorul de creație al GSC Game World, a declarat pentru Eurogamer că, deși această situație a fost problematică, ea demonstrează cât de mult este apreciată munca echipei în Ucraina.
„Pentru noi, este important să aducem puțină bucurie oamenilor din Ucraina. Am reușit să facem ceva care să aducă un zâmbet într-un context dificil,” a spus Grygorovych.
Deși lansarea Stalker 2 nu a fost lipsită de probleme tehnice, fiecare actualizare aduce îmbunătățiri semnificative. Jocul rămâne un exemplu de perseverență și dedicare, fiind o tranziție remarcabilă a francizei în Unreal Engine 5, fără a pierde esența care a consacrat seria.