Pocketpair, dezvoltatorul jocului Palworld, a confirmat recent că titlul său de supraviețuire nu va trece la un model de tip Free-to-Play (F2P) sau Games-as-a-Service (GaaS). Declarația vine în urma unui interviu cu CEO-ul companiei, Takuro Mizobe, publicat de ASCII.jp, care a stârnit îngrijorări în rândul fanilor cu privire la posibilitatea ca jocul să adopte un astfel de model.
Pe contul oficial de Twitter, Pocketpair a emis o clarificare, asigurând jucătorii că jocul va rămâne buy-to-play, fără a trece la modelul F2P sau la o versiune de serviciu live. „Nu schimbăm modelul de afaceri al jocului nostru, acesta va rămâne buy-to-play și nu va deveni F2P sau GaaS”, a declarat studioul.
În interviu, CEO-ul a menționat că, la momentul respectiv, echipa nu luase o decizie finală, dar după discuțiile interne, s-a stabilit că „abordarea F2P/GaaS nu este potrivită pentru noi.” De asemenea, Pocketpair a explicat că jocul nu a fost conceput pentru a se adapta unui astfel de model și că modificările necesare ar fi prea complicate pentru a fi implementate în prezent.
Cu toate acestea, Pocketpair a sugerat că ar putea lua în considerare adăugarea de skin-uri și DLC pe viitor, ca metode de sprijin pentru dezvoltarea jocului. Studioul a subliniat, totuși, că orice decizie de acest tip va fi discutată în detaliu cu comunitatea înainte de implementare.
Palworld este disponibil în prezent pe Xbox Series X/S, Xbox One și PC, iar o posibilă versiune pentru PS5 ar putea fi anunțată la Tokyo Game Show de luna aceasta.