Știri

Assassin’s Creed Shadows: motorul grafic actualizat permite vizualizarea reală a Japoniei feudale

Ubisoft se pregătește să ofere fanilor un vis împlinit cu Assassin’s Creed Shadows, un titlu care aduce în sfârșit Japonia feudală în universul Assassin’s Creed. Producătorul principal, Karl Onnée, a discutat recent despre impactul avansurilor tehnologice asupra acestui proiect, explicând cum motorul actualizat Anvil și hardware-ul de generație actuală au permis echipei să „realizeze cu adevărat viziunea” jocului.

Onnée a subliniat că anterior, limitările hardware-ului nu ar fi permis crearea unui decor japonez în întregime autentic și detaliat. Cu toate acestea, noile capabilități ale hardware-ului și îmbunătățirile aduse motorului Anvil au deschis posibilități noi. „Este ceva ce ne-am dorit întotdeauna să facem, dar am vrut să găsim momentul potrivit,” a spus Onnée. „Acum avem puterea necesară în hardware și motorul nostru actualizat, ceea ce ne permite să implementăm detalii precum lumini și umbre complexe și vreme dinamică.”

Assassin’s Creed Shadows va aduce schimbări semnificative în ceea ce privește mediul de joc, cu sisteme de iluminare și sezoane dinamice care influențează lumea jocului într-un mod profund. Deși dimensiunea lumii va fi comparabilă cu cea din Assassin’s Creed Origins, ceea ce sugerează o lume relativ mai mică decât cele din Odyssey și Valhalla, complexitatea și densitatea sunt așteptate să fie mult mai mari.

Jocul va fi disponibil pe 15 noiembrie pentru PS5, Xbox Series X/S și PC. Cu lansarea în apropiere, Ubisoft continuă să ofere detalii despre cum această versiune va revoluționa experiența Assassin’s Creed și va aduce Japonia feudală la viață într-un mod nemaiîntâlnit până acum.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *