Știri

Departamentele americane și europene ale Square Enix vor fi lovite de disponibilizări

O altă veste tulburătoare lovește industria jocurilor video, de data aceasta afectând departamentele americane și europene ale gigantului Square Enix. Această mișcare vine în urma anunțului anterior al companiei cu privire la anularea mai multor jocuri neanunțate, sugerând că schimbările în strategia lor pe termen lung au consecințe neplăcute pentru angajați.

Square Enix nu a emis încă un anunț oficial cu privire la aceste disponibilizări, dar raportul a fost inițial dezvăluit de VGC. Aceste concedieri intervin în urma rezultatelor financiare slabe raportate recent, care au suferit un declin semnificativ în comparație cu perioada similară a anului trecut, în mare parte din cauza anulării unor proiecte de jocuri neanunțate.

Detaliile exacte cu privire la numărul de angajați afectați nu au fost încă confirmate, dar este de așteptat ca departamentele de publicare, IT și divizia de jocuri indie Square Enix Collective să fie printre cele mai afectate. Vestea a fost transmisă angajaților în cadrul unei întâlniri a primăriei la nivel de companie, prezidată de președintele Takashi Kiryu.

Aceste disponibilizări vin într-o perioadă de schimbări și provocări pentru Square Enix, iar președintele Takashi Kiryu a încercat să promoveze noi abordări și strategii pentru companie. Într-o scrisoare de an nou către lume la începutul acestui an, el a menționat că Square Enix va fi „agresivă” în utilizarea inteligenței artificiale în viitoarele sale jocuri video.

Această mișcare survine și în urma vânzării multor studiouri occidentale ale Square Enix și a proprietății lor intelectuale către Embracer Group. Aceste studiouri, responsabile pentru titluri precum Deus Ex și Tomb Raider, au fost apoi afectate de valul de concedieri al lui Embracer, iar pierderea a sute de angajați și anularea unor proiecte semnificative a lovit greu aceste divizii.

Într-o industrie deja afectată de schimbări și instabilitate, aceste disponibilizări reprezintă încă o lovitură pentru angajații din industria jocurilor video. În timp ce industria se confruntă cu provocări continue, rămâne de văzut cum vor reacționa și se vor adapta dezvoltatorii și talentele din această industrie în fața acestor schimbări dificile.

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *