Recentele zvonuri despre întârzierea jocului de shooter multiplayer, XDefiant, au stârnit un val de speculații și controverse. Conform Insider Gaming, jocul a ratat mai multe etape interne, iar sursele interne sugerează că insistența de a adăuga elemente fără sens, în încercarea de a imita Call of Duty, a perturbat procesul de construcție a jocului.
Aceste afirmații au fost rapid contracarate de Mark Rubin, producătorul executiv al XDefiant. Rubin a subliniat că întârzierea jocului nu se datorează adăugării de funcții noi, ci problemelor tehnice. În plus, el a catalogat afirmațiile despre urmărirea Call of Duty drept “un ochi major”, adăugând un emoji cu o față rânjitoare.
Deși întârzierile au fost un subiect de discuție, Rubin a oferit o perspectivă detaliată asupra motivelor din spatele lor. Problemele tehnice, în special în ceea ce privește scalabilitatea și sistemul de coduri de net, au fost principalele provocări întâmpinate în dezvoltarea jocului.
În ciuda acestor obstacole, Rubin și echipa sa rămân încrezători că XDefiant va livra o experiență distractivă și captivantă pentru jucători. Cu toate acestea, refuzul de a oferi o dată fermă de lansare subliniază complexitatea procesului de dezvoltare și determinarea de a oferi un produs final de calitate.
În final, indiferent de întârzieri și speculații, echipa XDefiant rămâne concentrată pe îmbunătățirea gameplay-ului și oferirea unei experiențe care să satisfacă așteptările fanilor. Odată cu rezolvarea problemelor tehnice și finalizarea procesului de dezvoltare, jucătorii vor avea ocazia să se bucure de ceea ce XDefiant are de oferit, depășind astfel controversele și speculațiile care îi înconjoară acum.