Știri

Dezvoltatorul Skull and Bones are încredere că jocul va avea longevitate în lumea jocurilor

Skepticii privind jocurile de serviciu live pot avea îndoieli, dar dezvoltatorii Skull and Bones sunt convinși că au găsit formula secretă pentru succes. Neven Dravinski, producătorul senior, a declarat pentru Well-Played că echipa s-a concentrat asupra aspectelor care fac jocul captivant și distractiv, cum ar fi decorul, lupta navală și angajamentul pentru cooperare.

Dravinski a subliniat că cred într-o experiență aditivă, unde adaugă continuu conținut nou și perfecționează jocul în colaborare cu comunitatea. Feedback-ul jucătorilor este valorificat, iar dezvoltatorii se bazează pe relația construită deja cu comunitatea prin programe interne, beta-uri și teste de utilizator pentru a adapta jocul la dorințele jucătorilor.

Ubisoft a detaliat recent planurile de asistență post-lansare pentru Skull and Bones, incluzând patru sezoane cu Evenimente Mondiale, Pirate Lords și monștri marini. Versiunea beta deschisă a jocului va fi disponibilă între 7 și 11 februarie, iar lansarea oficială este programată pe 16 februarie pentru PS5, Xbox Series X/S și PC.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *