Știri

Blizzard anulează jocul Odyssey, din cauza problemelor cu motorul grafic

Blizzard Entertainment a anunțat anularea anticipatului joc de supraviețuire, Odyssey, ca rezultat al unor probleme tehnice semnificative, potrivit unui raport recent. Se pare că proiectul a început cu Unreal Engine, dar trecerea la motorul intern Synapse a cauzat dificultăți neașteptate.

În raportul publicat de Jason Schreier de la Bloomberg, se menționează că inițial, dezvoltarea jocului în 2017 a început pe Unreal Engine. Cu toate acestea, echipa a considerat că acest motor nu poate susține ambițiile lor de a crea hărți masive și de a permite până la 100 de jucători să joace simultan. Ca urmare, s-au orientat către motorul intern Synapse, inițial conceput pentru jocuri mobile.

Problemele au apărut când seturile de instrumente Synapse nu au putut satisface exigențele ambițioase ale echipei. În timp ce dezvoltatorii au creat prototipuri în Unreal Engine, munca a fost abandonată ulterior, iar întârzierile au devenit inevitabile. Chiar și după achiziția Activision Blizzard de către Microsoft, speranțele de revenire la Unreal Engine au fost șterse, deoarece cerințele proiectului rămâneau nerealiste.

Cu peste 100 de membri ai echipei deja implicați și extinderea semnificativă necesară, lansarea în 2026 ar fi fost o estimare optimistă. În contextul disponibilizărilor masive recente de la Blizzard Entertainment, inclusiv din echipa Odyssey, viitorul proiectelor noi și experimentale la companie pare “incert”, conform raportului.

Pe lângă anularea Odyssey, Blizzard a fost martorul unor schimbări majore în conducere, cu plecarea președintelui Mike Ybarra și a directorului de design Allen Adham. Aceste transformări aduc o doză de incertitudine în privința viitorului proiectelor Blizzard, în afara IP-urilor consacrate, precum Diablo, Warcraft, StarCraft și Overwatch.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *