Towerborne, dezvoltat de Stoic Studio, promite să redefinească experiența hack-and-slash-ului roguelike, oferind o lume fantastică în continuă schimbare. Jocul se distinge prin abordarea sezonieră, oferind jucătorilor adiții frecvente de conținut după lansare.
Co-fondatorul Stoic Studio, Arnie Jorgensen, a comparat harta lumii din Towerborne cu “un magazin de bomboane pentru jucători”, evidențiind natura sa extrem de modificabilă. Dezvoltatorii pot adăuga rapid noi inamici, șefi, componente de creație, echipamente, arme, biomi, moduri de joc și multe altele.
Jorgensen, având experiență în dezvoltarea de MMO-uri precum Star Wars Galaxies, consideră că abilitatea de a lua feedback de la jucători și de a reacționa cu agilitate prin actualizări care schimbă în mod legitim jocul reprezintă “Sfântul Graal al dezvoltării”.
Towerborne va fi lansat cu o “bază solidă pe care să se construiască”, iar sezoanele ulterioare vor aduce adăugiri care să satisfacă “speranțele și visele” jucătorilor. Povestea jocului va fi sugerată în evoluție pe harta lumii, oferind jucătorilor un motiv suplimentar pentru a explora adâncimea jocului.
Jocul este în dezvoltare pentru Xbox Series X/S și PC, va fi disponibil la lansare pe Game Pass și va suporta cooperarea pentru până la trei jucători. Cu toate că lansarea este programată pentru acest an, data exactă nu a fost încă confirmată.